Storing bij Kiyoh

19 oktober 2019

Update 16-11-2019: de storing is inmiddels verholpen!

Er is momenteel al enige maanden een storing bij Kiyoh – de onafhankelijke partij welke wij gebruiken voor de beoordelingen van onze klanten.

Hierdoor kan het zijn dat je meerdere, of zelfs helemaal geen, uitnodiging(en) hebt ontvangen uit dit systeem.

Kiyoh werkt momenteel nog steeds aan een oplossing. Wij hopen van harte dat de problemen snel zijn opgelost, zodat we verder kunnen werken aan onze over het algemeen zeer positieve beoordelingen!

Ganymedes hecht veel waarde aan de beoordelingen, wij stellen immers de hobby van de klant centraal en doen daar onze stinkende best voor. We vinden het erg fijn als we daarvoor positieve beoordelingen mogen ontvangen! We vinden het dan ook jammer dat deze problemen al zo lang duren bij Kiyoh, maar we kunnen er weinig aan doen.

Als je ons wilt beoordelen, dan kan dat via de sterren op onze website en/of hier te klikken: beoordeel Ganymedes bij Kiyoh

Mocht je overlast hebben ondervonden, omdat je bijvoorbeeld meerdere berichten ontving vanuit het systeem van Kiyoh, dan bieden wij daar uiteraard onze excuus voor aan.

Groeten van het Ganymedes-team